Pazar, Temmuz 19

Orhan Şengürbüz... .

Hasbel kader, ölümün tasvirine rastladım bugün gezinirken nette... şairini bilmediğim bir şiir derin etkiledi beni... diyordu ki:
Ahh! Ölüm biraz erken söyleseydin gelirken!
Yaşım kaç bilmiyorum anlamadım yaşarken
Sanki kısacık bir an çalmıştım bu dünyadan
Bakıyorum ardımdan bıraktığım bir nadan!
Bunca yüküm var benim nasıl taşıyacağım?
Bilmiyorum Allah'ım şimdi ne yapacağım?
Artık ihtiyacım yok alsınlar herşeyimi...
Bırakacağım burda olmayan servetimi...
Geri dön deyip mühlet istesem verir misin?
Elinde mi yaşamak ey ölüm gider misin?

ölümü düşünmenin yaşattığı bir panik haliyle dökmüş sanki dizelere... oysa ne mühlet verir ölüm insana ne de çekip gider... ne bir dakika ne de bir saniye aksatır...

bu karamsar ruh halinin ardından okudum Şengürbüz'ün ölmünü de... Allah rahmet eylesin efendiliğiyle, ciddiyetiyle tanıdığımız bu güzel insana... ve geride kalanlarına da sabırlar versin...

Hiç yorum yok: